Questionnaire interactif

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If you can’t resolve a complaint with your service provider, use this form to submit your complaint to us.

We’ll ask you a series of questions. To help us process your complaint quickly, collect all pertinent documentation, such as copies of bills, proof of payment or relevant correspondence between you and your service provider before you begin. For more details about recommended and required information, click here. You may also want to read Complaints process explained.

Submitting a complaint should take about 15 minutes.

Are you ready to start?

Si vous n’arrivez pas à régler un différend avec votre fournisseur de services, utilisez le présent questionnaire interactif pour nous envoyer votre plainte.

Nous vous poserons quelques questions. Afin de nous aider à traiter votre plainte rapidement, veuillez réunir au préalable tous les documents pertinents, comme une copie des factures, des preuves de paiement ou toute correspondance pertinente entre vous et le fournisseur de services. Pour en savoir plus sur les renseignements recommandés et exigés, cliquez ici. Nous vous invitons aussi à lire la section Processus de traitement des plaintes.

Your session will expire in 20 minutes. Before your session expires, you’ll be given an opportunity to extend it.

Votre session se terminera dans 20 minutes. Avant que votre session expire, vous aurez la chance de la prolonger.

Need assistance filling out the questionnaire? Dial 1-888-221-1687 or email us at response@ccts-cprst.ca
Besoin d’aide pour répondre au questionnaire? Composez le 1-888-221-1687 ou envoyez un courriel à plaintes@ccts-cprst.ca
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$

You seem to have a valid complaint but some of it is outside of our mandate.

Comme nous connaissons maintenant la nature de votre plainte, veuillez nous indiquer les services visés. Seuls les services indiqués ci-dessous sont inclus dans notre mandat.

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()
()

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